Model

Moto ATV Skútr

Obchodní podmínky

Způsob odběru

Osobní odběr na prodejně.
Zboží odeberete osobně na naší prodejně.

Česká pošta
obyčejný balík, doba doručení cca 3 dny po obdržení platby předem nebo po odeslání na dobírku. Zboží Vám bude doručeno na adresu uvedenou v objednávce nebo uloženo na nejbližší pobočce České pošty.

PPL
doručení do 24 hod po odeslání zboží. Zboží Vám bude doručeno na adresu uvedenou v objednávce.

Způsob převzetí si určíte ve formuláři objednávky.

Způsob platby

Hotově
Zboží uhradíte v hotovosti na naší prodejně při osobním odběru. Jakmile je objednávka kompletní (tzn. všechno zboží je pro Vás rezervováno na prodejně ve Stříteži), obdržíte e-mail. Zboží není nutné odebírat najednou (např. pokud není zakázka kompletní) - je možné odebrat položky, které jsou rezervovány.

Platba předem bankovním převodem
Zboží uhradíte předem bankovním převodem (popř. poštovní poukázkou) na náš účet. Platbu neprovádějte neprodleně po odeslání objednávky - k platbě budete vyzván(a) e-mailem po potvrzení dostupnosti objednaného zboží. Tento e-mail bude obsahovat všechny potřebné údaje pro provedení úhrady. Jakmile obdržíme Vaši platbu, můžete zboží osobně odebrat (pokud je zakázka kompletní) nebo Vám bude automaticky zasláno, pokud jste zvolil(a) doručení zboží.

Platba v hotovosti při převzetí zboží
Zboží zaplatíte při převzetí v prodejně.

Způsob platby si zvolíte přímo v objednávkovém formuláři.

Doprava na Slovensko - dočasně nelze!

Záruka

Na dodané zboží poskytujeme záruku 24 měsíců. Záruka se vztahuje pouze na výrobní a materiálové vady. Záruka se nevztahuje na vady vzniklé běžným opotřebením, nesprávným použitím výrobku, nesprávnou manipulací, nesprávnou montáží a nesprávným skladováním. Zboží při převzetí zásilkovou službou vždy pečlivě zkontrolujte, poškozené či jinak znehodnocené balíky reklamujte přímo u dopravce.

Dodávka objednaného zboží a odstoupení od smlouvy ze strany zákazníka se řídí občanským zákoníkem.

Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku v následujících případech:

  1. v případě výrazné změny ceny zboží
  2. v případě dlouhodobé nedostupnosti nebo ukončení výroby zboží

Pokud takový případ nastane, budeme Vás ihned kontaktovat emailem nebo telefonicky a domluvíme se na dalším postupu.

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel v souladu s § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží (v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží). Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v přechozí větě. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, v původním obalu poslat zpět v uvedené lhůtě. Ve vrácené zásilce musí být vložena kopie faktury a způsob platby. Náklady na transport nese zákazník. Po obdržení vráceného zboží prodávající obratem zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku převodním příkazem, nebo poštovní složenkou na adresu zákazníka.

Zboží je možno vyměnit do 14 dní od převzetí, nepoužité a v originálním nepoškozeném obalu. Zákazník do balíku vloží kopii faktury a dopis, kde uvede za co si přeje zboží vyměnit. Doproručujeme domluvu předem na e-mail filipensky@filipensky.cz na telefonu 567 212 962.

Reklamační řád

Případné reklamace vyřídíme v souladu platnými právními předpisy (Občanský zákoník pro fyzické osoby, Obchodní zákoník pro právnické osoby).

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud není u výrobku uvedeno jinak.

Nárok na uplatnění záruky může zaniknout, pokud:

  1. Výrobek byl poškozen při přepravě (Zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem. Zákazník není povinen takovéto zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat prodejce).
  2. Výrobek byl poškozen neodbornou instalací nebo zacházením a obsluhou prováděnou v rozporu s uživatelskou příručkou (pokud u výrobku existuje).
  3. Výrobek byl používán v podmínkách, které neodpovídaly parametrům a požadavkům uvedeným v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).
  4. Výrobek byl poškozen působením živlů.
  5. Výrobek byl poškozen nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).
  6. Výrobek byl poškozen v důsledku zapojení do sítě, která neodpovídá příslušné ČSN.

Jak postupovat při reklamaci:

  1. Informujte nás o reklamaci telefonicky na 499 393 391 nebo e-mailem na topbike@volny.cz
  2. Zboží zašlete jako doporučený balík na naši adresu.
  3. Do zásilky uveďte důvod reklamace a přiložte kopii daňového dokladu.
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30 dnů od jejího vzniku.

Odstoupení od smlouvy:

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel v souladu s § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo bez udání důvodu odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží (v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží). Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v přechozí větě.

Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží bez známek používání nebo opotřebení, v původním obalu poslat zpět v uvedené lhůtě. Po navrácení zboží, prodávající zákazníkovi vrátí zpět odpovídající částku za zboží předem dohodnutým způsobem. Náklady spojené s vrácením zboží se nevrací.

Ochrana osobních údajů

Abychom Vám mohli nabídnout naše služby, potřebujeme znát některá Vaše osobní data. Respektujeme Vaše soukromí, a tak se snažíme množství těchto dat minimalizovat na ta nejnutnější a data chráníme před zneužitím. Naše práce s osobními daty plně podléhá zákonným normám, zejména zákonu o ochraně osobních údajů.

Osobní údaje.

Od Vás jako od zákazníka fyzické osoby musíme při nákupu požadovat tyto údaje: jméno a příjmení, úplnou poštovní adresu, telefonické spojení,e-mailovou adresu. Tyto údaje jsou nezbytné k Vaší identifikaci, ke komunikaci s Vámi, k realizaci prodeje zboží a zaúčtování Vaší platby za zboží. Pokud nakupujete jako firma potřebujeme navíc adresu sídla firmy, IČO a DIČ.

Údaje o Vaší činnosti.

Údaje o Vašich nákupech, reklamacích a další Vaší činnosti v našem internetovém obchodě mají rovněž důvěrný charakter a podléhají stejným bezpečnostním pravidlům jako práce s osobními údaji.

Shrnutí.

Všechna data, která o Vás a Vašich nákupech získáme, chráníme před zneužitím, nikomu jinému neposkytujeme (vyjma společností zajišťující spediční služby nebo platební styk, které obdrží nezbytné minimum informací o zákazníkovi, potřebné pro bezproblémové vyřízení konkrétní objednávky) a slouží pouze ke kvalitnímu poskytování našich služeb. Vyhrazujeme si právo využít Vaše údaje k zasílání informací o slevách, novinkách a dalších marketingových aktivitách. V každém takto zaslaném e-mailu je návod, jak nám jednoduše sdělit že si toto nepřejete a takové používání nám zakázat. Rovněž máte právo kdykoliv nám písemně sdělit jakékoliv změny, doplnění, žádost o zlikvidování všech Vašich osobních údajů, které jste nám dříve poskytli.

Váš souhlas.

Používáním našeho internetového obchodu souhlasíte se shromažďováním a používáním osobních údajů v uvedené míře a souhlasíte s výše uvedenými pravidly.

Nákupní košík

Cena: 0,00 Kč
S DPH: 0,00 Kč

Aktuality

...